Stylowy, ponadczasowy chopper cruiser, jak wszystkie motocykle Romet spełnia standardy EUR 3. Imponująca moc niezawodnego silnika czterosuwowego, dwucylindrowego, chłodzonego powietrzem.
Chromowana powłoka, szyba ochronna, kufry boczne, gmole i owiewki w standardzie
– Wszystko składa się na tę niepowtarzalną osobowość, zawsze i wszędzie rozpoznawalną.
Obszerne gabaryty i wygoda prowadzenia pozwolą ją wyrażać także w codziennej jeździe po mieście.
Każdy szczegół tego modelu został zaprojektowany tak, by osiągnąć maksymalny komfort i radość z jazdy. Dobrze pomyślana geometria podwozia, wygodne, niskie siodło, odpowiedni kąt wychylenia amortyzatorów i ustawienia podnóżków – to jak zaproszenie do niekończącej się podróży.
Model ten jest odpowiednią propozycją nawet dla początkujących amatorów chopperów.
Zaczynając od formuły bazowej, można z czasem nadać mu własny, indywidualny styl.
Produkcja motocykla rozpoczęto w 2012
Wymiary: 2210 x 815 x 1090 [mm]
Rozstaw osi: 1450 [mm]
Silnik: 2 cylindry 4 suw, chłodzony powietrzem
Pojemność: 234 [ccm]
Prędkość maksymalna: 130 [km/h]
Przeniesienie napędu: łańcuch
Moc maksymalna (KM): 16,3 KM
Rozruch: elektryczny
Hamulec przód / tył: tarczowy/bębnowy
Felgi: aluminiowe
Opona przód/tył: 130/90-15 ; 110/90-16
Liczba miejsc: 2
Masa pojazdu gotowego do jazdy: 164 [kg]
Pojemność zbiornika paliwa: 12 l
Wyposażenie dodatkowe: kufry boczne, gmole, owiewka przód, oparcie dla pasażera – w cenie b.dobrej 🙂
Romet r250 test:
Po przekręceniu kluczyka pierwszym przyjemnym zaskoczeniem jest wskazówka licznika która przekręca się do końca licznika po czym wraca z powrotem. Licznik został podświetlony na niebiesko, dzięki czemu jest bardzo przejrzysty oraz przyjazny dla oka. Ssanie umieszczone jest na kierownicy co bardzo ułatwia jego regulowanie podczas odpalenia silnika , szczególnie w chłodne dni. Silnik po odpaleniu musi się troszkę rozgrzać… Po ok minucie możemy ruszać w drogę…
Wciskamy sprzęgło, wrzucamy jedynkę i… nie słychać trzasku:) skrzynia pracuje bardzo przyjemnie, silnik żwawo rwie się do przodu i już po chwili trzeba wrzucić piąty ostatni już bieg. Pojazd którym miałem przyjemność jeździć rozpędzał się do prędkości 120 km/h. Biorąc pod uwagę przeznaczenie motocykla oraz jego charakter uważam tą prędkość za bardzo przyzwoitą.
Za hamowanie odpowiada przedni hamulec tarczowy oraz tylny bębnowy. Siła hamowania jest zdumiewająca , mając na uwadze fakt, że dysponujemy jedną tarczówką.
Romet r250 po prostu sunie po drodze, jazda sprawia niesamowitą przyjemność, szczególnie po krętych górskich drogach….
Podsumowując Romet R250 można polecić motocykliście z dużym stażem jak i początkującemu.
Pozdrawiam Julian Z. Pankiewicz