Do salonów wjeżdża lekko zmodernizowana Julcia, czyli Alfa Romeo Giulietta MY2014. Julcia została poddana pewnym zmianom w stosunku do poprzedniczki. W czasie facelitingu zmieniono typowe elementy, takie jak grill i kształt świateł przeciwmgielnych.
Najtańsza wersja kosztować będzie 67 900 zł.
We wnętrzu auta pojawiło się nowe koło kierownicy i zmodernizowana deska rozdzielcza. Dokonano także zmian w rozmieszczeniu niektórych przycisków, które przeniesiono z deski rozdzielczej na konsolę środkową.
Dla wygody pasażerów zastosowano także nowy kształt foteli. Pojawiły się także nowe tkaniny obiciowe i znacznie ciekawsza kolorystyka wnętrza.
Jakich zmian dokonano w wyposażeniu autu? Pojawił się nowy system Infotainment, w skład którego wchodzi między innymi nawigacja VP3/4, radio UConnect, audiostreaming, AUX/USB/SD Media Hub, zintegrowany portem iPod i łącze bluetooth. System obsługiwany jest za pomocą kolorowego, dotykowego wyświetlacza w rozmiarze 5 lub 6,5 cala albo za pomocą zintegrowanych przycisków na kierowcy.
Auto dostępne będzie w pięciu wersjach wyposażenia: : Impression, Progression, Distinctive, Exclusive i Quadrifoglio Verde.
Podstawowa, najtańsza wersja będzie wyposażona w klimatyzację i system zmiennych trybów jazdy Alfa DNA. Stałą cechą wszystkich wersji wyposażenia są systemy bezpieczeństwa, obejmujące m.in. 6 poduszek powietrznych i trzypunktowe pasy z podwójnymi napinaczami i ogranicznikami napięcia.
Alfa Romeo Giulietta MY 2014 zależnie od wersji jest dostępna do wyboru z jednym z udoskonalonych silników benzynowych: 1.4 TB 16v 105 KM, 1.4 TB 16v 120 KM, 1.4 TB MultiAir 16v 170 KM oraz 1750 TBi 16v 235 KM TCT, a także z trzema dieslami: 1.6 JTDM 16v 105 KM, 2.0 JTDM 16v 150 KM i 2.0 JTDM 16v 170 KM.
red